Anna on Tour... een extra woordje uitleg... - Reisverslagen van Anna on Tour - WaarBenJij.nu Anna on Tour... een extra woordje uitleg... - Reisverslagen van Anna on Tour - WaarBenJij.nu
Anna on Tour... een extra woordje uitleg...

Ciao beste vrienden,


in mei 2009, ondertussen bijna 5 jaar geleden, heb ik het koude noorden in België verlaten om naar het zonnige zuiden te verhuizen.

Sindsdien beleef ik daar heel veel spannende momenten op de flank van de Etna vulkaan. Af en toe kom ik wel nog eens naar België terug om wat vrienden en familie te bezoeken, of maak ik een tussenlanding aan het andere thuisfront in Parijs. Gelukkig komen sommigen onder jullie mij ook wel eens een bezoekje brengen hier in Sicilië wat altijd heel fijne momenten voor me zijn. Maar ook in Sicilië hebben we een winter. Ik gebruik die wintertijd dan graag om een ander stukje van de wereld te leren kennen. Vandaar dat ik meestal in de periode tussen januari en april wel ergens ON TOUR ben. Vandaar dan ook mijn nickname ANNA ON TOUR op mijn facebookpagina.

Ik krijg van velen onder jullie de vraag om onderweg wat notities te nemen. Daar ik meestal op plaatsen kom waar weinig internet te vinden is, of te traag werkend internet, is het voor mij moeilijk om iedereen afzonderlijk te mailen. Vandaar dat ik nu mijn reisverslagen verzamel op een reisblog met de naam "Waar ben jij nu?". Ik deel deze reiservaringen dan ook graag met jullie. Ondertussen staan er reeds een aantal verhalen op van mijn prachtige safari reis doorheen Uganda. Binnenkort komt ook India (in maart) en Bhutan (in april) aan te pas.

Foto-albums van mijn reizen kun je volgen via mijn FB (Anna on Tour). Het is ook fijn te vernemen dat sommige van mijn vrienden in Italië, Amerika & Zwitserland ondertussen de reisverslagen via Google Translation programma in het italiaans, engels of duits vertalen.

Ik hoop dat jullie hier evenveel plezier aan beleven als ik op mijn reizen. Buon viaggio !!!


Anna


ps: voor wie per ongeluk mijn reisverslagen per mail krijgt, en die niet meer wenst te ontvangen, stuur me dan graag een mailtje op mijn adres: casadelletna@hotmail.com met de woorden 'Uitschrijven aub'.


--------------------------------------------------------------


Ciao dear friends,

in May 2009, now nearly four years ago, I left the cold north in Belgium to move to the sunny south.
Since then, I experience there very much exciting moments on the flank of Etna volcano. Occasionally I'm coming sometimes back to Belgium to visit some friends and family, or I make a stopover at my other home in Paris. Fortunately, some of you are visiting me sometimes here in Sicily which are always very nice moments for me. But in Sicily, we have also a winter. I like to use the winterperiod to travel a little bit to other parts of the world. I usually travel between January and April. That's why my nickname is ANNA ON TOUR on my facebook page.

I got from many of you the question if I could take some notes of my travels. I'm usually in places where few internet possibilies exist, or too slow working internet, so it is hard for me to email everyone individually. That's why I collect my travelstories on a travel blog called "Where are you now?". I'm glad to share these travel experiences with you. Meanwhile, there are already a number of stories of my wonderful safari trip through Uganda. Soon, my adventures of India (in March) and Bhutan (in April) are following also.


To see my photo albums of my travels, you can follow through my FB (Anna on Tour). It is also nice to know that some of my friends in Italy, America & Switzerland meanwhile use 'Google Translation' program to translate in Italian, English or German and so they can also follow my stories.

I hope you enjoy it here as much as I enjoy my trips. Buon viaggio!


Anna


ps: for those who accidentally gets my stories by mail, and who no longer wish to receive, please send me an email to my address: casadelletna@hotmail.com with the words 'unsubscribe please'.

Recente Reisverslagen:

01 Januari 2013

Anna on Tour.... een woordje uitleg...
Anna

Altijd klaar voor een nieuw reisavontuur !

Actief sinds 18 Jan. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 95600

Voorgaande reizen:

06 November 2014 - 03 December 2014

Eilandhoppen op de Canarische archipel

04 Maart 2014 - 26 Maart 2014

'Pura Vida' in Costa Rica

18 Maart 2013 - 12 April 2013

Incredible India

19 Januari 2013 - 10 Februari 2013

Op safari doorheen de parel van Afrika... Uganda

01 Januari 2013 - 02 Januari 2013

Anna on Tour... een extra woordje uitleg...

Landen bezocht: